.

.

 

۱- اونی که خوب میفهمه بهم گفت : داری بزرگ میشی اما چه سخت ! گفت نذار فکر خرابت فکر یکی دیگرو خراب کنه - نشو مثل بقیه که وقتی دردشون میگیره همه رو میدردونن !

۲- میگن فصل سرما فصل جفت گیری گربه هاست . اگه یه خورده گوشاتو تیز کنی - آخر شب - موقعی که داری میری واسه زیارت پادشاه های رده های مختلف - میتونی صدای جیغ و داد و عربده گربه های وقت شناس رو بشنوی‌‌ !  دست خودشون که نیست.ما که مثلا آدمیم وقتی فشار بهمون میاد - جیغ و داد را میندازیم - چه برسه به گربه های نازنین !

۳- فیل !

۴- فیلم خوب - همیشه قابلیت ایجاد تحولات داره.تعادل ؟ بد در کنار خوب !!!

۵- روزها گر رفت گو رو باک نیست                

                                           تو بمان ای آنکه چون تو پاک نیست

۶- ...همدم...          برای مرگ این قصه کسی گریه نخواهد کرد.   تو هم نکن !

۷-  امروز ۱:۳۰ به افتخار خودم و فقط خودم تمام اتوبان های تهران رو دور زدم.لذت بردم و خودم رو سورپریز کردم ! والا ! خودم و خودم و خودم ! حتی تیتانیم هم رحم نکرد !

۸- من تو wait state ام ! منتظر یه حادثه که از این وضعیت شخمی بیام بیرون.یه تکون میخوام وگرنه میفتم ! فکر خراب همه چیو به گا میده.فکرم خیلی خرابه !

۹- بازم میگم - خیلی خوشحالم که تو رو دارم !‌

۱۰- جات خیلی خیلی خیلی خالیه !‌ ------------------  آخر قصمونو تو میدونی - تو میدونستی !


 

ته نوشت : برا خودمون یه عالمه آرزوهای خوب میکنم.۱۲ نشده آرزو کن !!!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد